Nieuwsbrief Februari 2024

Aanmelden voor onze KAPPERSACTIE

Wie wil er nu niet met Pasen er op zijn paasbest uitzien?

Maar niet iedereen kan zich een bezoek aan de kapper veroorloven! Daarom wil stichting EckStra dit mogelijk maken. Wij zijn op zoek naar een (prive)kapper die met ons wil samenwerken om mensen te knippen, uiteraard tegen betaling. Enthousiast? mail ons dan op stichtingeckstra@outlook.com

We zien uit naar jouw reactie!

Deze tekst heeft in februari op Facebook en Instagram gestaan.

We zijn nu op zoek naar mensen (omgeving Amersfoort) die een gratis knipbeurt goed kunnen gebruiken!

Als wij een naam, telefoonnummer en adres krijgen dan zorgen we ervoor dat zij een kappersbon van ons krijgen voor een gratis bezoekje aan de kapper.

Graag met toestemming van de persoon om wie het gaat.

Aanmelden voor 12 maart via stichtingeckstra@outlook.com.

We kunnen max 30 kappersbonnen uitdelen.

Mening gevraagd

Het begon met een droom om mensen die weinig te besteden hebben een vakantie aan te kunnen bieden. Vanuit deze droom is stichting EckStra ontstaan. Op vakantie gaan haalt even de stress van leven in armoede weg en kan een boost geven om weer door te gaan. Voor kinderen is het belangrijk om ook even een zorgeloze tijd te hebben en met een leuk verhaal op school te komen.

De afgelopen jaren zijn er ook daadwerkelijk mensen op vakantie gegaan! Dit was in een huisje op een vakantiepark.

Nu spelen we met het idee om een vaste staanplaats op een camping te zoeken. Op marktplaats worden bijvoorbeeld vouwwagens aangeboden voor een redelijke prijs. Als stichting kunnen we dan het hele zomerseizoen mensen daar naartoe laten gaan. Maar de vraag is, is er behoefte aan kamperen op een camping in een vouwwagen! Voorzien wij hierin in een behoefte?

Graag horen wij jouw mening zodat we een besluit kunnen nemen!

De nieuwsbrief komt 2 of 3 keer per jaar uit.

Wilt u de nieuwsbrief ontvangen, stuur dan even een mailtje naar stichtingeckstra@outlook.com