Ook in 2024 gaan we weer een aantal snuffelmarkten houden.

de data zijn:

zaterdag 27 januari en

zaterdag 24 februari

van 10 tot 14.00 uur in Buurthuis One aan het Masker 213

Ook dit jaar hebben we weer mooie kerstpakketten samen kunnen stellen waar we een hoop mensen blij mee hebben mogen maken.

Dit is mede mogelijk gemaakt door de donaties die we ontvangen hebben en de verkoop via onze snuffelmarkten.

We willen iedereen bedanken voor de bijdrage!

Maar liefst 34 gezinnen konden via onze stichting deze zomer een dagje uit kiezen. In overleg met de gezinnen werd er gekozen voor bijvoorbeeld het Dolfinarium, dierentuin, julianatoren, zwembad of lekker uit eten.

Ook hebben we weer 5 gezinnen een vakantie aan kunnen bieden via ‘het Vakantiebureau’ in samenwerking met RCN vakantieparken die dit financieel mogelijk maakt. En ook nog 7 andere gezinnen via een particulier huisje wat voor ons vrijwel gratis was aangeboden.

Het lijkt iets kleins, maar gezinnen kijken er echt naar uit en het geeft weer even positieve energie. Voor kinderen is het leuk dat ze ook wat kunnen vertellen over wat ze hebben gedaan in de vakantie.

Stichting EckStra houdt deze laatste dagen voor het nieuwe jaar een oliebollenactie voor het goede doel.10 Oliebollen voor € 7,50  en 5 oliebollen voor € 4,00 en € 0,75 cent per stuk extra. Bestel nu je oliebollen bij Stichting EckStra voor 29 december 2021 op stichtingeckstra@outlook.com

Ook kun je bij Stichting EckStra een leuk handgemaakt vogelhuisje - voederhuisje bestellen voor € 12,50 per stuk.

De zomer komt eraan en we denken erover na om er even tussen uit te gaan. Maar voor veel mensen is dat geen vanzelfsprekendheid.  Stichting EckStra wil in onze directe omgeving (Amersfoort e.o.) iets extra's doen voor mensen die het minder getroffen hebben. Door het jaar heen geven we een extraatje in de vorm van een cadeaubon, maar deze zomer willen we mensen een dagje uit aanbieden. Ons streven is 20 gezinnen en de aanmeldingen stromen binnen! Maar ons budget is klein. Daarom willen we zelfgemaakte jam gaan verkopen. Op bestelling kun je kiezen voor jam van seizoensfruit, dat kan zijn mango, bessen etc. Natuurlijk mag je altijd vragen wat er op dit moment is. Stuur een mailtje naar stichtingeckstra@outlook.com en we zorgen ervoor dat de jam jouw kant opkomt. Een pot kost 2.50 tot 3 euro, afhankelijk van de grote.