Ervaringen van ons team

Kerstactie 2023

- Wat een geweldig gevulde tas, echt super lief dit! We zijn hier echt ontzettend blij mee, heel erg bedankt!

- Zojuist heb ik van de Stichting Extra een kadobon van ah gekregen. Wooow wat een verrassing, ben er erg blij mee…..

- Dank voor de kerstbijdrage, super lief!

- Ik kreeg de vraag van mijn cliënt of ik jullie een bericht wilde sturen. Hij was enorm verrast door het geweldige pakket wat hij heeft gekregen! Namens mijn client heel erg bedankt! Hij is er superblij mee en had helemaal zin in de feestdagen door deze verrassing.

vakantieweken en dagjes uit 2023

- Wij gaan vrijdag op vakantie. Super veel zin in!!!

- Heerlijke plek, we genieten van elk moment, wat een rust en gewoon het gevoel van niks moeten is fantastisch!

- Super blij met een weekje vakantie!!

-Oh wauw echt super bedankt hiervoor!!! De kids zijn door het dolle. Hier ben ik echt ontzettend dankbaar voor!!!

-Van het geld heb ik o.a. een bakfiets gehuurd voor 1 dag zodat we naar de Koperen Ezel konden. Een kinderboerderij met ezels en een dromedaris, pauwen, schapen enz. De kinderen vinden het heerlijk.

-Wij zijn net terug van een dagje Duinrell. Het was geweldig leuk, enorm van genoten allemaal! Super bedankt voor deze kans.

-Wij zijn naar de Beekse bergen geweest en het was echt enorm een geslaagde dag. Ontzettend bedankt voor dit dagje uit, wordt ontzettend gewaardeerd!

-Dank u wel. Jullie zijn geweldig, zonder jullie kon ik niet de deur uit.

- We willen jullie nogmaals heel erg bedanken hiervoor! Het is zo'n plek waar we anders nooit komen.

-Dank voor je hulp. Kinderen zijn erg blij met de dierentuin. Het  was geweldig.

-We hebben het heel goed gehad! Supermooi huisje.

Kinderfiets

Zondag een jongen van 9 jaar blij kunnen maken met de fiets van de kleindochter van een van onze vrijwilligers. Wat is het toch mooi om zo spullen, die je teveel hebt, door te kunnen geven aan andere kinderen / mensen.

Reacties van mensen die een dagje uit hebben gekregen namens onze stichting;

Namens mijzelf en mijn 2 kinderen wil ik u bedanken voor uw grote mate van empathie.

Wij zijn naar de dierentuin geweest en hebben het super leuk gehad! Heel erg bedankt en heel fijn dat jullie dit mogelijk maken voor mensen die het niet kunnen betalen. FANTASTISCH!

Het was super leuk bij Look Out Amsterdam. En het eten was heerlijk! Bedankt hiervoor.

Heel erg bedankt voor de mooie dag die u ons hebt laten genieten.

Stofzuiger

Afgelopen week heb ik voor stichting EckStra 4 bezoekjes af kunnen leggen. Heel bijzonder dat je zo bij iemand binnen mag komen en een cadeautje mag uitdelen. Bij een mevrouw heb ik een stofzuiger kunnen brengen. Haar eigen stofzuiger was stuk en de vraag kwam of iemand er nog een over had. Op mijn eigen netwerk een appje gezet en binnen een paar uurtjes was er iemand die nog een stofzuiger over had! Het ontroert me ook als ik in de gezinnen kom en zie hoe mensen rond moeten komen met minimale inkomens en toch ook weer heel creatief kunnen zijn om toch lichtpuntjes te blijven zien. Heel mooi!!

Bedankje

Via de mail hebben we een leuk bedankje gekregen van een meneer voor het cadeaupakketje.De waardebon is inmiddels door hem verzilverd voor artikelen die goed van pas kwamen. Hij heeft ons veel succes gewenst met het mooie en zinvolle werk.

Bedankje

Na een bezoekje bij een mevrouw waar we al vaker waren geweest met bonnen om in de supermarkt te besteden kreeg ik een doosje Merci en een leuke kaart om ons te bedanken voor alle hulp.

Dierentuin

Het gezin heeft genoten van een dagje dierentuin. Fijn ook om te ontspannen. En voor de oudste leuk om ook vakantiegevoel te hebben net als zijn klasgenootjes. Deze mensen gaan natuurlijk nooit op vakantie. Ze mogen niet verder dan in een straal van 30km, moeten altijd op het AZC overnachten en hebben geen geld voor dit soort dure uitjes.

Zowel zij, als ik zijn de stichting Eckstra dankbaar.

Bezoek dierentuin

We zijn naar de dierentuin geweest en het was echt weer leuk om de dieren te zien. Ondanks het slechte weer hebben we veel plezier gehad met elkaar en hiervoor willen we jullie bedanken.

Zwemdiploma

Vandaag naar een mevrouw geweest met 5 kinderen. Haar zoontje van 6 had vandaag net zijn zwemdiploma A en B gehaald en ze wilde graag met haar gezin naar de bios om het te vieren. Ze had geen schulden zei ze maar ook geen geld om iets extra's te doen. Ze was heel blij met de bonnen.

Leuk bezoek

Lieve mensen, dank dat ik vanmorgen een bezoekje aan M. mocht brengen. Wat een leuk mens is dit!
Ze is nog op zoek naar fietsjes voor haar tweeling van 6 jaar. Kennen jullie nog mensen die dit hebben liggen?

Meisjeskleding

Gisteren contact gelegd met een vrouw in Vathorst. Ze vroeg om meisjes kleding, omdat ik nog wat had liggen heb ik dit gebracht. Ik wist dat ze van het minimum rond komt en heb er een ah bon bij gedaan. Ze was helemaal ontroerd en ik kreeg een knuffel, later een lieve app via fb. Leuk om dit te doen.